Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Вартість доставки 700.00 ₴.
- Вартість доставки 700.00 ₴.
Способи оплати
Гарантія:
Мінімальна гарантія на матраци 18 місяців.
Переконливе прохання при отриманні матраца перевірити назву та розмір матраца до розтину заводської упаковки.
Матраци належної якості з порушеною фабричної упаковкою або були у використанні, обміну і поверненням не підлягають.
Гарантія не поширюється на зовнішні чохли і облицювальні тканини. Претензії по комфортності матраца не приймаються і не є гарантійними зобов'язаннями. Претензії щодо дизайну матраца і невідповідності розміру після розтину заводської упаковки не приймаються.
Рекомендується провітрювати виріб не менше 24-48 годин, так як характерний запах нового матраца вивітрюється декілька днів. Претензії до якості матраца пред'являються в письмовому вигляді за наявності товарного чека, гарантійного талона. Заміна або ремонт виробу із заводським браком проводиться тільки після експертизи вироби, що підтвердила провину виробника.
Переконливе прохання при отриманні матраца перевірити назву та розмір матраца до розтину заводської упаковки.
Матраци належної якості з порушеною фабричної упаковкою або були у використанні, обміну і поверненням не підлягають.
Гарантія не поширюється на зовнішні чохли і облицювальні тканини. Претензії по комфортності матраца не приймаються і не є гарантійними зобов'язаннями. Претензії щодо дизайну матраца і невідповідності розміру після розтину заводської упаковки не приймаються.
Рекомендується провітрювати виріб не менше 24-48 годин, так як характерний запах нового матраца вивітрюється декілька днів. Претензії до якості матраца пред'являються в письмовому вигляді за наявності товарного чека, гарантійного талона. Заміна або ремонт виробу із заводським браком проводиться тільки після експертизи вироби, що підтвердила провину виробника.
До уваги клієнтів!
Приділіть 5-10 хвилин часу на пошті і перевірте отриманий товар. Так як в процесі транспортування можливі пошкодження - товар повинен бути оглянутий і перевірений на пошті ОБОВ'ЯЗКОВО!
- Якщо виявлено пошкодження упаковки або товару, потрібно написати претензію в відділенні транспортної компанії. Чи не отримувати товар!
Важливо! Якщо Ви покинули відділення пошти з товаром, то ви взяли його без пошкоджень!
- Якщо покупець покинув відділення перевізника, не перевіривши товар, а в наслідку виявив механічні пошкодження, такий товар поверненню та обміну не підлягає!